Wybierz swój język

CSS Beskidy

Umowy serwisowe

Umowy serwisowe są idealnym rozwiązaniem dla wymagających klientów. W ramach umowy ustala się kryteria według których będzie realizowany serwis oraz wsparcie techniczne.

Najczęściej stosowane rozwiązania to:

  • Gwarantowany Czas Naprawy - uruchomimy sprzęt w określonym czasie
  • Przedłużenie Gwarancji - dlaczego tylko dwa lata gwarancji fabrycznej, może być i pięć lat
  • Rozszerzenie Gwarancji Producenta - może być szybciej, może być na miejscu u klienta - dostępne różne warianty
  • Zapewnienie Sprzętu Zastępczego.

 W umowie określamy czas reakcji, częstotliwość przeglądów i wszelkie dodatkowe warunki. Klient otrzymuje stosowny certyfikat.

 

Chcesz wiedzieć więcej, zapraszamy.

INFOLINIA 801 101 201

Wyślij zapytanie korzystając z formularza kontaktowego.

Zleć naprawę lub sprawdź status zlecenia

Centrum zgłoszeń

Jeśli chcecie Państwo sprawdzić status zlecenia, zlecić naprawę
lub zadać pytanie prosimy o skorzystanie z poniższych formularzy:

Informacja o plikach cookies

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.